ELF

publicerat i
Beställde från ELF igår. Har tänkt gjort det ett tag men glömt bort det. Har så mkt smink och skit som man inte använder. Men smink har tydligen ett "ugångsdatum" och 98 % av mitt smink (förutom mascaran) har jag haft i minst tre år, dags att förnya lite. Beställde också sånt jag inte har använt förut så det ska bli spännande :).
 
Snygg necessär (Train bag)
 
Handväska tänker jag har den till, men undra om det är en typ av sminkväska? ;P
 
Concealer
Detta är nåt man kan typ justera sminket med eller så, ingen aning vad man ska ha det till, haha! Jag tyckte om dessa boxar.
Shimmrande och krämögonskugga som man kan ha på läppar och ansiktet också.
Denna "ask" är tom och nedan har jag beställt tre ögonskuggor som jag ska lägga i den.
 
 
All over cover stick
 
Pressad puder
 
Nagelfilar
 
Mall för ögonbrynen. En smart sak. Det återstår och se om man kan använda den, lite roligt att testa.
 
 
Detta var nåt liknade som concealer, men den ger ingen färg men den ska jämna ut huden eller nåt sånt
 
Genomskinlig mascara! Den ska tydligen vara bra för fransarna.
 
Vad tror ni detta kalas gick på? Inkl. frakt från UK?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ca: 480 kronor, inte illa va?!
 

Kommentera inlägget här :