"Tjejen som föll överbord"

publicerat i Allmänt;
Kollar på filmen "Tjejen som föll överbord," har sett den förut och den är jätteroligt. Har varit på Birsta med mormor några timmar idag och nu är man helt slut. Har ingen feber men fortfarande snuva, får se om det bryter ut helt eller om jag klarar mig :).

Mormor köpte lunch åt mig idag på Coop, fick revbensspjäll med couscous till, mumma! Efter maten gick jag ut till bilen och sprayade på låsspray. Sprayade på alla lås, dörrhaken eller vad man ska säga, på listerna som är utanför bilen, för det är där det fryser fast som mest. Lika bra att förbereda bilen eftersom ryktet går att det ska bli snöstorm mot eftermiddag/kvällen. Är det någorlunda bra väder imorgon och om man orkar ska jag iväg till Birsta igen med Therese :). Ska lämna tillbaka en löpare (köpte två idag men en ska då tillbaka). Får se om man orkar ta bilder på allt senare.

På återseende!

Kommentera inlägget här :