Skärpning

publicerat i Allmänt;
Ska försöka skärpa mig vad gäller bloggens uppdatering. Sitter för fullt med italienskan och ska ta mig an att skriva ut allting så man kan börja plugga på riktigt, hoppas på att det är klart om en vecka i alla fall :).

Igår kom Tess hit och umgicks och vi körde Zumba 20 minutes express. Det går väldigt fort och man blir helt slut på 20 minuter, dock är det riktigt skönt. När hon åkt blev det en skön dusch för att sedan se en film som började 21, det var en thriller som var skapligt bra. Efter det började Criminal Minds som man var tvungen att se, är helt såld på denna serie ;).

Innan man somnade i natt låg jag och kollade på Internet för att se när de är som bäst att träna så sitter här nyvaken och mycket, mycket trött. Men ska köra Zumba om en stund för att sedan äta frukost. Även om det förbränner mer då man tränar på morgonen ska jag ändå lägga in en promenad, Zumba eller armhävningar/sit-ups på kvällarna också. Ska inte köra mig less på det här. Jag har en tendens att lessna om man kör samma hela tiden, man vill alltid variera sig.

Vet inte om jag ska till jobbcoachen nånting denna vecka heller, hoppas bara dom hör av sig så jag vet inte om jag ska dit eller inte. Ska även försöka ta mig ut till Birsta senast fredag för att handla lite. Ska se om jag hittar kavajen jag är ute efter sedan en mascara. Min mascara är helt slut, inte bra. Tror inte jag köpt en ny sedan i somras.

På lördag blir det nämligen fest, det ska bli roligt och jag längtar nå enormt mycket. Då blir det Koskenkorva's tur att visa vad den kan, haha! Håller tummarna för att det går att dricka utan större problem med magmunnen, känner att jag vill kunna dricka mycket en hel kväll och bli "full" utan att ha problem. Jag vet att "full" låter tokigt men har under fem år inte kunnat dricka utan att få gå på toaletten och kväljas. När kväljningarna är över kan jag dricka nonstop igen men det är inte roligt att vara dålig en timme och spyfärdig så länge för då känns det som kvällen är förstörd, jag blir fruktansvärd förbannad kan jag säga. Ska dricka lugnt och inte tänka på det, kommer spyreflexerna väntar jag ett tag och fortsätter senare.

Nu börjar man vakna till, dags att sätta igång Zumba för att sedan få i sig frukost. Ha en bra dag alla!

Abbraccio (kram)

Kommentera inlägget här :