Shopping

publicerat i Shopping;
Kom hem från Birsta för en timme sedan. Det gick bra med bilen, kunde komma in via dörrarna, det är ju jättebra haha. De tog ett tag att få bort imman och isen inne på rutorna. Sedan var traktorn och skottade parkeringen och jag såg att traktorn bara stod så förmodade att han ville hyffla bort snön där jag stod. Jag parkerade bortanför för att få bort den sista imman/isen och rättare sagt så körde han in där jag stod. Det snöade en del också när man skulle iväg och trodde inte man skulle kunna köra först eftersom vindrutetorkarna var frusen men efter ett tag gick det fin fint.

Gick runt lite innan jag skulle träffa mamma en sväng. Som vanligt finns inget av det man ville ha. Är ute efter dessa saker men hittade inget av det, jädrans skit.

Hittade detta istället

Klippark, 30 kronor från Panduro

 

Klippark, 13 kronor från Panduro

 

Doftfria ljus, 27 kronor för 100 st från IKEA

 

Doftpåsar (Vanilj, lavendel), 10 kronor styck från ÖB

 

Fick även hem

* Kopieringspapper

* Toaborste

* Svinto

* Mascara (Var nedsatt till 70 kronor, ord.pris 119 kronor)

* Pizza-slice, 29 kronor från IKEA

När jag var på väg till bilen träffade jag Nina som skulle ta bussen till jobbet. Gav henne skjuts sedan begav det hemåt. Åt slice till lunch :).

Kommentera inlägget här :