Shoppa

publicerat i Shopping;
Innan man tar det lugnt för dagen ska jag kolla igenom igen vad man behöver handla och fixa i lägenheten. Sådant tycker jag är jätteroligt. Försöker förskjuta detta med tabletten för vill inte ta den. Det börjar kännas bättre, förhoppningsvis men man vet aldrig det går upp och ner och fram och tillbaka och allt sånt, haha!

Har skrivit i tidigare inlägg vad jag vill ha för saker till mig och till lägenheten. Har uppdaterat den listan. Idag när jag städat har man också hittat en del saker som behöver fixas här hemma. Kommer direkt inte på så mycket nu och har inte skrivit ner det. Men lika bra att skriva upp det man kommer ihåg här på bloggen så man kan gå tillbaka sen och se vad som egentligen skulle köpas och fixas ;).

Häromdagen ville jag testa och sätta upp kanallängder i köksfönstret för att se hur det skulle bli. Har ett litet fönster så har alltid haft panelgardiner men alltid roligt att testa. Satt upp de vita som jag brukar ha i vardagsrummet och jag lät de svarta fransgardinerna vara kvar. Resultatet blev riktigt bra, jobbigt nog för nu måste jag köpa ett par gardiner som man kan ha i vardagsrummet eller i köket då, haha!

Shopping
Detta är vad jag kan komma på nu! Digialkameran är i alla fall någonting som jag inte prioriterar nu.

* Svart bordslöpare (till köksbordet)

* Bluetooth

* Digitalkamera

* Hårsnoddar

* Kalender

* Väggklocka till köket

* Armbandsur

* Tillbringare

* Mascara

* Blazer

* Blus

* Linne

* Skärp (brunt)

* Kaffeburk

* 4 st sittdynor (svart eller grått)

* Grå eller vita kanallängder

* Vit inomhus målarfärg

* Gardinspiral

* Gå till frissan!

* Byrå/hylla till klädkammaren (Min byrå börjar ge upp)

* Riktiga hårprodukter hos frissan (Hårgelé, värmeskydd och inpackning)


Detta är vad jag kan komma på nu, det är småsaker annars, skulle jag tro ;)


Göras

* Ska sätta upp tyget på hyllan i köket (måste ha en gardinspiral först)

* Fixa med gardinerna

* Kolla hur byrån verkligen ser ut, men lådorna "hänger" och det går inte att justera. Har testat tagit bort ljus i en av lådorna och underkläder i den andra lådan men det fungerar ändå inte. Har varit överbelastat ett tag.

* Organisera om i klädfacken i kammaren. Har för mycket kläder nu och allt får inte plats.


Ska tänka igenom mer vad som behövs handlas och göras!


Dags att inta soffläget.

Kommentera inlägget här :