Patroner

publicerat i Allmänt;
God kväll gott folk. Denna dag har gått fort, vet inte vart den tog vägen. Måste vara för att man sitter fastklistrad och koncentrerad i datorn hela dagarna nu när man håller på med italienskan. Har bara gått igenom boken och några appar jag tagit ner på mobilen så har inte börjat studera språket ännu. Men ska skriva ut allting och så först och det lär ju bli en 100 sidor minst, haha!

Mamma och Jim kom förbi för några timmar sedan med en massa patroner som Jim fått. Jag kommer eventuellt kunna ha fem av dom och dom finns inte på denna bild, alltså har man en del patroner. Så är det någon som behöver är det bara att hojta till för dom kommer slängas annars. Det var roligt för mamma körde hit också. Hon är duktig så undrar om hon lurar på uppkörning och teorin snart?! Hon har kommit långt på körskolan vad jag kan förstå och hon kör privat också.

Prakitkplats håller jag på att fixa. I torsdags var det en stressig dag. Skulle vara hos jobbcoachen på morgonen och fick gå ut en halvtimme tidigare bara för att skotta och skrapa bilen och fixa parkeringsplats men det tog inte lång tid där i alla fall. När man kom hem började man med tavlan som Tess fick i present, göra lunch, göra sig klar och hinna skriva ett CV till en praktikplats (receptionist). CV skulle nämligen komma in som senast under torsdagen. Sedan kom Tessan för att hjälpa lite med presenterna, fick för mig att göra lite mer på tavlan och ett "kort." Satt med det ett tag och stressade, sedan bar det av till affären för att handla middag och sedan hämta Tess på jobbet och åka hem till henne för att fira hennes 25-årsdag. Vi åt middag och surrade innan Tessan skulle träna. Jag var kvar och sedan kom Tessan tillbaka efter träningen och vi fortsatte surra innan det var dags att åka hem, för alla tre skulle upp och jobba. Hela denna vecka har gått fort.

Det är en del patroner, haha!

Ska lämna datorn ett tag och göra någon "nytta"

Ciao!

Kommentera inlägget här :