Lindströms Bites

publicerat i Allmänt;
Har inte nämnt för er hur resten av Lindströms Bites smakade, har faktiskt testat allting. Det som defintivt är mina favoriter är mini-hamburgarna och mozzarella sticksen. Dom var suveräna och tyvärr är dom helt slut nu. Jag som är känslig mot stark mat tyckte att "Cheddar cheese Jalapeño" och "Chili cheese nuggets" inte var så starka, det var ett mycket bra plus från min sida. Äter man mer kan det nog hetta lite i munnen för den som vill ha starkt.

Det är perfekt att ha som mellanmål (tilltugg) eller som jag: Jag åt detta till lunch som middag. Man kan variera mycket. Ibland åt jag två hamburgare tillsammans med några nuggets, perfekt!

Det är inte själva maten bara som jag tycker om. Utan jag la märke till designen först och främst innan man köpte med sig en påse hem. Sedan har dom bra, utförliga och roliga beskrivningar hur man ska tillaga det på bästa sätt.









Rekommenderar starkt att ni ska testa hela den här Bites-serien. Allt passar till alla!

Kommentera inlägget här :