Kortis

publicerat i Allmänt;
Det blir ett kort inlägg idag. Har suttit framför datorn hela dagen och pluggat italienska. Har inte satt igång riktigt med det, men är helt slut i kroppen efter detta sittande. Får se om man har orken och tiden att göra ett längre inlägg imorgon :). Igår kom Tessan över och vi såg "Barnhemmet" som var helt okej, dock var den lite seg. Vi umgicks några timmar i alla fall så det var mysigt.

I förrgår for jag till Tess för att fira hennes 25-årsdag. Satt in i det sista med att göra klart en tavla som jag gjorde till mamma och Jim i julklapp. Hon ville ha en sån så då blev det att fixa det. Sedan fick hon en fin inslagning med mina hemmagjorda tvålar, ljus, ljushållare, ängel och skrubbhandskar. Hon blev glad för det :). Hann inte ta bilder på allt innan man skulle iväg men tavlan blev likadan som en av de jag gjorde till mamma. Hade texten "There is no place like HOME", sedan ljushållaren, ljus, trähjärta som jag målade vit och en liten ängel som jag limmade fast på tavlan.

Ryggen håller på gå av så ska upp ur soffan och röra mig ett tag innan det blir sängen och en massa film och mys! Ska försöka återkomma imorgon. Väntar svar från en eventuell praktikplats också. Det har varit fullt upp denna vecka så återkommer om allt det senare.

Puss!

Kommentera inlägget här :