"Fear"

publicerat i Allmänt;
Har ni alla haft en bra helg? Det känns som måndag idag, av någon konstig anledning. Jag känner mig helt borta eftersom natten har varit jobbig. Har haft en jättekonstig värk i bakhuvudet och neråt, var yrslig och illamående. Därför har man inte gjort många knop idag, gick på macken en sväng för en stund sedan annars har man bara legat hela dagen. Jättekonstig förkylning denna gång, de har inte brytit ut ännu. Mått bra i två dar sedan igår vart det problem med nacken?! Jaja, hoppas man inte blir sämre igen, för det blir jobb tisdag och onsdag!

När man legat hela dagen fick jag en idé. Funderar på att göra en underblogg till den här bloggen. Underbloggen kommer innehålla alla mina projekt som jag gjort och de som följer. Allting kommer hamna här uppe ändå men om det är någon som är mer intresserad av de kreativa sakerna kan gå in på underbloggen och läsa mer djupgående eller vad man ska säga. Ska fundera mer på det.

Har för en stund sedan sett filmen "Fear," har sett den för flera år sedan, men den är inte så bra. Hoppas det går några bra filmer ikväll!

Kram!

Kommentera inlägget här :