Dag 11 – Mitt drömbröllop

publicerat i 22 dagar;
Jag har aldrig tänkt på giftermål, det har aldrig varit en dröm som många tjejer haft sedan dom var sex år. Men de senaste fem åren har jag tänkt mer och mer på att det skulle vara någonting väldigt vackert, att få dela detta fina minne och gåva med de allra nära och käraste. Jag vill inte ha ett typiskt Svenssons bröllop utan mitt drömbröllop skulle få äga plats på en fin strand någonstans i Europa. Helst skulle man vilja gifta sig i Thailand (etc.) men man måste få med sig alla vänner, familjer och kollegor, haha!

Tänk er en fin strand där det är varmt, man har vita stolar placerade, att man går med bara fötter till altaret alldeles
intill vattnet vid de öppna havet, man har ett vitt "bås" där paret står under med prästen och allt det här sker precis vid solnedgången. Kvällen avslutas med eventuellt middag på ett långbord på stranden eller på en fin restaurang och jag och min make avslutar bröllopet med smekmånaden på samma ställe? Det här skulle vara ett riktigt drömbröllop.

Skulle inte det här slå in är det ändå mycket vackert att gifta sig i en fin kyrka men just detta med stranden och utomlands skulle vara oslagbart.


(Bilden är lånad från Google.se)

Kommentera inlägget här :