"Bless you"

publicerat i Allmänt;
God kväll mina läsare! Hoppas ni alla är friska och krya. Själv håller man på att bli sämre, forkylningen skulle alltså bryta ut, inte okej! Nyser hela tiden och hostan börjar komma. Men man kan alltid hålla tummarna att det inte är långvarigt, men jag brukar alltid ligga en vecka men ska inte vara hemma från jobbet nästa vecka har jag bestämt. Frisk och kry ska man vara tills på tisdag då man kör ett 12-timmarspass. Rubriken "Bless you" skrev jag dit eftersom jag nyser hela tiden. Jag minns att jag och Tessan hade länge undrat vad amerikanerna säger när någon nyser och när vi var där hörde vi att dom sa bless you, haha! Inte för att någon av oss nös och var förkyld men man hörde andra säga det till varandra!

Kände mig pigg i förmiddags så jag och Therese for till Birsta och kollade runt på saker och ting och jag lämnade tillbaka sakerna jag inte ville ha. Vi började ute i Birsta och IKEA-området för att sedan avsluta turen på DollarStore. Jag orkade inte kolla på allting jag skulle kolla på eftersom jag började bli så trött och hängig en stund innan vi skulle bege oss vidare. Men det var i alla fall mysigt att gå i affärer en sådan mörk och plaskig dag som denna.

Ska fixa bilderna och lägger upp dom i nästa inlägg!
På återseende!

Kommentera inlägget här :