Strutar

publicerat i Allmänt;
Pysslandet fortsätter. Tog en paus förut efter allt ringande och testade då på att göra strutar. Behöver tjockare papper för att göra den perfekt, men detta blev som en prototyp :). Har fått i uppgift idag av ett företag att skicka in ett CV så ska sätta mig med det efter detta inlägg. Har varit i kontakt med ett annat företag också och dom ska jag kontakta igen när jag fått lite mer erfarenhet inom branschen. Alltså gäller det att få in en fot och börja praktisera i en reception :).









Har inte nämnt att jag testade att göra eget gammaldags papper häromdagen. Lite obehagligt att köra in papper med té i ugnen, haha! Det blev bra men ska testa med kaffe också för att få pappret mörkare. Besällde patroner igår så får dom i början av veckan och då ska jag skriva ut en fin text i gammaldags typsnitt och köra proceduren med att göra gammaldags papper. Det kommer bli riktigt snyggt med texten på gammalt papper.

På återseende!

Kommentera inlägget här :