Samsung WB690

publicerat i Allmänt;
Det fick bli en helt annan kamera. Jag beställde den från Siba och får hem den under veckan. Hade kunnat åka till Birsta och handla också men det var fraktfritt så det spelar ingen roll. NetonNet hade den också för samma pris men det är bättre att handla från en fysisk butik om jag får fel på den, då är det bara att lämna in den på Siba än att skicka tillbaka den.

I tidigare inlägg stod det mellan två andra kameror men sedan hittade jag denna. Hoppas den är bra fast den är billigare. Jag ska köpa ett minneskort också så den kommer upp i lite mer pengar. Kameran kostar 1000 kronor och ett minneskort går på mellan 100-130 kronor för ett 4 GB. Siba hade konstigt nog inte detta minneskort på hemsidan. Men det spelar ingen roll får köpa en sån i affären.

Jag har aldrig kollat på den här kameran förut men såg att den är av samma modell som den andra kameran jag visade i tidigare inlägg fast modellen under. Men det måste ändå vara en skaplig ny kamera i alla fall med tanke på att den jag beställde lanserades 2011. Kameran jag var inne på först heter Samsung WB700 och jag beställde en Samsung WB690.

En sak som var extra bra och anledningen varför jag tog den var att någon hade skrivit: "Mycket prisvärd kamera. Bättre än vissa system kameror."

Man har alltid öppet köp, är det ingen kamera som jag vill ha eller som inte gör det jag är ute efter så är det bara ta och kolla upp de andra två som jag hade bestämt mig för i första början, haha!





Ska ta bort allt som har med kameror att göra så man inte ångrar sitt köp.
Förhoppningsvis kan ni förvänta er snygga bilder framöver, haha!

Haha, såg nu att de två Samsung-kamerorna ser precis likadan ut. Det kan inte vara någon skillnad på dem. Priset rör sig om 1-200 kronor.

Kommentera inlägget här :