Gammaldags papper

publicerat i Allmänt;
Det känns som en evighet sedan sist men det är väl bara en dag sedan?! Har mycket att stå i just nu, både bra och jobbigt men inget är dåligt. Har precis ätit andra ronden av Marco Polo salladen och den gudomliga vitlöksdressingen. Tessan och jag for ut till Timrå en sväng, sedan till Skönsmon för att hämta min väska hos Tess och vi surrade på ett tag sedan åkte vi till Marco Polo och hämtade hem mat, Tessan bjöd mig :). Tack gumman du är bäst <3.

Tessan hjälpte till med PartyLite beställningen. Det gick super med försäljningen även denna gång fast det var trögt i början. Har inte tänkt ha någon visning förrän senhösten när det börjar bli mörkt igen men det finns några som kan tänka sig beställa nåt mot försommaren så slänger nog en order till då. Det kommer även helt ny katalog i April, spännande.

Hade glömt för ett tag att jag får främmande från Hudiksvall imorgon. Christina som jag gick en kurs med på universitet kommer, det ska bli roligt :). Vi har inte träffats på ett år cirka. Sedan är det dags för mig att åka till Hudik och hälsa på henne, hon har flyttat hemifrån. Har även tänkt om angående Stockholmsresan, kommer åka mot våren. Det kan redan bli "fint" väder i Mars-April. Det känns bättre att åka när det börjar bli varmare ute. Har lite att se fram emot.

Måste ta och diska och städa undan nu så det ser någorlunda ut imorgon. Kanske kliver upp tidigare imorgon bitti och fixar till då, haha. Ska sitta lite med italienskan under kvällen också.

Just ja, tidigare idag testade jag att göra gammal dagspapper igen med text. Fick hem patronerna igår och har skrivit ut texten, sedan på med kaffe och in i ugnen några minuter. Blev riktigt bra. Bjuder på några bilder.











:)

Såg dock att jag hade gjort felstavning på en text, haha! Men detta var bara ett test.

Kommentera inlägget här :