Hemma

publicerat i Shopping;
Kom hem för en liten stund sedan efter att ha uträttat några ärenden. Jag har bland annat varit ute i Birsta och handlat en del faktiskt. Skulle ha kollat lite mer men orkade inte och tiden bara springer iväg. Känner mig stressad men kommer hinna med allting, så det gäller bara att känna lugnet. Som sagt, jag skulle ha kollat runt på massa andra butiker för att se om man kunde använda sig av rabattkupongerna men ides inte ge mig in på en sån shoppingtur idag. Lägger upp bilder på dagens shopping.

Zonterapi bok 99 kronor på Akademibokhandeln (Bokrea).

Jag har testat Zonterapi och ville då lära mig men inte tänkt så mycket mer på det. Kollade på utbildningar förut men lade ner dessa ideér. Idag skulle jag handla en "Lära sig Italienska bok" och gick då förbi den här boken av en slump :P.

 

Bara 99 kronor för den här boken på Akademibokhandeln (Bokrea). Man får med några papper med grammatik, en lärobok på 200 sidor och 4 stycken skivor.

 

Burkar från Ikea, 7 stycken för 49 kronor (Ska måla dom och göra decoupage eller nåt på dom)

 

Kartonger 7 stycken för 39 kronor (Ska göra någonting med dom här också)

 

Kronljus 20 stycken för 39 kronor på IKEA (Ska göra någonting med dom också)

 

Olika papper för att pyssla med, 35 kronor på Ö&B

 

Färg, kommer inte ihåg priset, från Ö&B

 

Tvålmassa (2st). Hade 25 % på en vara också fick jag en till kupong av mamma. Fick bra pris på dessa massor.

 

Tvålformar, 50 kronor på Panduro

 

Fjädrar, 20 kronor, 10 kronor på Panduro

 

Cellofanpåsar, 20 kronor på Panduro

 

Några små dekorationer, 16 kronor (Har mina ideér för dessa)

 

Vattenfärg, 16 kronor styck på Panduro.


Har hittat mycket på Panduro men tyvärr har dom inte allt inne i butiken men jag gjorde en beställning så dom tar hem sakerna till Birsta så slipper man stå för frakten. Jag beställde två stycken ark med fina änglar och 2 stycken set med klistermärken (änglar). Får förhoppningsvis hämta dom nästa vecka :).


Handlade även
* Doftsak till toaletten
* Pizzaslice
* Dubbelhäftad tejp

Tror det här var allt. Ska lägga mig ett tag. Har huvudvärk efter allt borrande. Får passa på att vila medans det är tyst.

Kramar

Kommentera inlägget här :