Problem?

publicerat i Allmänt;
Är det någon annan som har problem att posta upp bilder på blogg.se? Jag kan inte ladda upp någon bild alls, försökte även igår. Det är i alla fall bra med mig och jag är förväntansfull för veckan som kommer, blir mycket som händer då. Men längtar mest till beskedet angående jobbet :).

Fick veta igår att lägenheterna med vattenskadorna har torkat, alltså håller 6 lägenheter på att bli klar. Det är bara min lägenhet och hon som bor bredvid mig som inväntar på att det ska torka. Funderar på att ringa och se om dom kan komma och mäta, skulle vara skönt att veta om det kan fixa golvet nästa vecka. Bara få veta om det börjar hända någonting snart, dom har inte gjort någonting i badrummet den här veckan. Men igår var dom inne köket och fixade hålet under diskbänken, kommer bli fräscht där under sedan.

Har gjort fler tvålar i förrgår och igår och idag slog jag in dom i finare papper men kan inte lägga upp bilder så det får vänta.

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Kramar

Kommentera inlägget här :