Minnen

publicerat i Allmänt;
Igår kom Sara förbi som jag inte sett på flera, flera år. Jag växte upp med hela hennes familj :). Timmarna bara gick, vi ska träffas igen framöver. Man kom på mycket roligt som man vad med om när vi var små. Det är härligt med minnen.

Ska börja göra mig klar för seminariet/intervjun och kolla igenom mitt CV en gång till och se om det ser bra ut. Som vanligt har man inte erfarenhet inom det här yrket som intervjun ska handla om men ändå blev jag ditskickad, men ska göra mitt bästa på intervjun :). Jag älskar intervjuer, haha!

När man kommer hem ska man fixa lite smått och gott. Ska åka med mormor till Birsta imorgon. Jag ska hämta henne på förmiddagen så jag kan uträtta lite ärenden och hon kan få storhandla så slipper hon ta bussen. Ska kolla på en traktörpanna, stekpanna, digital stektermometer och en massa annat. Måste kolla igenom listan vad som är viktigast. Har inte direkt 4000 tusen som man kan spendera ;).

Bussen går om en stund så ska börja göra mig klar. Se vad man hittar att ha på sig. När man kollade ut förut så snöar det, vad är detta? Vill ha sol. Men ska ta skinnjackan och tjocka halsduken tror jag, haha!

Önska mig lycka till! Kramar

Kommentera inlägget här :