"Error"

publicerat i Allmänt;
Har precis frågat en kille om dom ska mäta i badrummet och han tror inte det kommer att bli förrän nästa vecka. Vilken tid det ska ta, dom kan inte påverka torktiden men fel att bara mäta. Tänk om det har torkat då? Men han sa att det kommer mätas på fredag eller nästa vecka i lägenheterna längst ner. Sa att jag skulle bryta ihop ifall det skulle ta en vecka till, är väl dags att göra det. Det känns som en evighet, ska bo här många år så det känns värt mödan, haha!

Ska försöka utstå den här veckan men ska dom inte mäta nästa vecka eller om det inte torkat nästa vecka vet jag faktiskt inte vad jag ska ta mig till. Vet ju inte hur lång tid det tar att "bygga upp" toan igen, dessa tio veckor kommer att spricka med mängder. Om man ska se det positiva i allting kanske dom hinner göra klart mycket i lägenheterna ovanför och kan bara koncentrera sig på dom lägenheterna som inte torkat. HOPPAS att dom kan sätta igång med golvet nästa vecka. Nu är ju inte grabbarna här heller eftersom dom inte har nåt att göra, säkert därför det känns drygt också, haha!

Har tvättat imorse och nu ska det bli nån middag, men vet inte alls vad jag ska göra. Får väl bli nåt litet. Unga mödrar börjar snart också.

Imorgon ska jag till ett jobbseminarium, spännande. Ska skriva ut CV senare. Ska även ut och duscha i den härliga duschen ;).

Dags för teve och middag!

Kram

Kommentera inlägget här :