2007

publicerat i Allmänt;
Glömde skriva att jag var hos jobbcoachen idag och vi pratade om mat och rutiner. Jag har inte haft rutiner sedan jag flyttade hemifrån, det blir lätt så, speciellt som nu när man inte har ett fast jobb eller då när jag läste på universitetet, på distans. Ingen fast punkt eller tid att passa, man äter när man vill och gör saker och ting som man vill och när man vill. Det är svårt att leva med rutiner men det är viktigt att alla människor gör det och många gör det och många inte.

Magkatarr är mycket vanligt men det ska vara lätt att bli fri det (om man sköter hälsan), hoppas bara jag kan det också. Risken finns att jag gått med det alldeles för många år. Kan inte dricka mycket längre, undviker nästan alltid alkohol. Visste ni att min katarr började i samband med alkohol? Det var i Mars 2007 som jag fick ett "anfall" men hade ingen aning om vad det var då. Jag och Tess for till Bulgarien i två veckor i Juni 2007 och fick problem med magen där första kvällen vi skulle ut men det gick bra att dricka resten av vistelsen, haha!

På torsdag har jag fått en tid hos en livsstilscoach eller livstils...någonting. Halv elva ska jag vara där och jag ska väl prata med henne om mina vanor och så där, ska bli spännande :). Dags att borsta gaddarna och hoppa i säng.

Kommentera inlägget här :