Vårdcentralen

publicerat i Allmänt;
Väntar för att få gå till Vårdcentralen, ska göra ett prov och se om jag har urinvägsinfektion. Tror dock inte jag har det men har tänkt testa ett bra tag nu så skönt att få det gjort. Lite äckligt bara att urinet är i kylskåpet nu, haha blää. Ska även fråga om jag får göra blodprov. Är med en studie för MS (en muskelsjukdom) och har besvarat ett formulär men förra veckan kom ett stort kuvert med provrör, får se om man ska göra det. Men kan vara bra med tanke på att det är en studie. Men kan inte Vårdc. göra det skiter jag i det, orka åka till sjukhuset ;).

Ska byta om nu och borsta tänderna och vänta ett tag till, ska vara där kl 10 men tar bara 5 minuter att gå.

Sedan kommer Rebecka och umgås. Får se vad vi ska hitta på :). Känner att jag måste sova en stund sedan iaf, får se när hon vaknar. Har typ sovit 3 h i natt och det känns. Hoppas ni alla får en trevlig dag!

P.S Glöm inte hålla tummen under torsdag och fredag denna vecka ;). De kommer med besked om jobbet då!

Kram

Kommentera inlägget här :