God morgon

publicerat i Allmänt;
God morgon, god morgon härliga fredag :). Är så glad nu för har haft mörkt i lägenheten. Larsa och Micke dök upp igår nån timme och hjälpte till med rullgardinerna. Mamma och Jim kom innan för de var så snäll att köpa den åt mig och svänga in med den (ja, jag betalade för den själv, eller slapp betala 30 kronor utav summan, haha). Jag hade redan en lång rullgardin som inte funkade lika bra men den kan man ju ha i köket istället, men det får bli en annan dag det viktigaste var att få upp båda i fönstren i vardagsrummet!

Det har varit lugnt med grannarna tills i morse men hade ändå ställt kl på kvart i 7 eftersom nu snart ska jag ha telefontid med min läkare. Skulle ha återkommit för längesedan angående min magmun men hade bokat en telefontid för 2 veckor sedan men sket i det, men nu är man vaken och väntar :).

Klockan 11 är det dags att bege sig till tvättstugan. Ska se hur mkt man hinner tvätta men vill tvätta stolsdynorna, vinterjackan, "småmattorna" får se som sagt hur mkt man hinner. Ta det viktigaste först.

Lika bra att aktivera detta inlägg, läkaren lär nog ringa vilken sekund som helst. Återkommer med bilder på de fina rullgardinerna senare :) Kram kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida Bladh Rydén.:

Hejsan!

just nu gör jag gratis designers/headers proffsigt gjorda i Photoshop CS5.

Ifall du vill beställa en är det bara att klicka vidare dig till min blogg & läsa vidare! puss!:)

Kommentera inlägget här :