Matfors

publicerat i Allmänt;
I dag beger vi oss till Matfors för en ute-dag på sjön :). Blir skoteråkning/körning och kolbullar, mums! Har iaf för mig att kolbullar med lingonsylt är gott, hehe. Kom på att det kommer att bli biljard också eller som min lilla kusin Vilma brukar säga: Spela golf, så söt!

Har tagit fram täckbyxorna, mössa, vantar, halsduk så nu ska man väl inte behöva frysa?!

Vi ska även passa på att fira mammas 45-årsdag. Köpte ingenting speciellt till henne men gjorde en sak vid kris, eftersom man inte hade något inslagspapper, folie är dock rätt vanligt att ta, men för att göra det roligare använde jag mig av mynt och tejp. Formade mynten till 45 och sedan under skrev jag år. Har beställt en fotskrubb och fotmassage i samma till mamma, det är inslaget, sedan får hon en slant som är inslagen som en till present i folie. Tog någon bild men visar inte så bra då när foliet reflekterar ljuset så kontigt men ni får en liten sneak peak iaf på hur det kan se ut :)

 

 

Ser ni att mynten är formad som sifforna 4 och 5? ;)

Ska kolla nu och se om allting är nerpackat. Ha en bra lördag allesammans

Kram kram

Kommentera inlägget här :