Huvudvärk

publicerat i Allmänt;
Nu ligger man med datorn i sängen med en jäkla huvudvärk. Brukar sällan ha det men nu fungerar inte ens alvedon, var inte full igår men har var slut hela dagen i går med all stress och åt inte så bra heller. Därför man mår som man mår. Men men det bara att gilla läget. Kan vara åska i luften också har jag hört och det kan ju också bidra till värken. Hoppas verkligen inte det bli oväder =/.

För att prata om gårdagen så blidde den riktig lyckad, vi hade jätteroligt allihop. Prat, sång, skratt och utgång. Vi avslutade natten på Kebab City, gud så gott det är. Haha, nu när man nämnde "gud" måste jag berätta någonting riktigt roligt. Jag, Tess och Tessan gick på ICA för att handla för kvällen. När vi stod i kön läste Tessan "De hade sex i kyrkan - anhållen" när hon berättade det för mig började man flina. Kan ju säga att detta spårade ur i kön. Vi asgarvade och vi kunde verkligen inte sluta. Det är svårt att ta det här så det är ingen idé men som sagt skrattade vi som aldrig förr. Detta kommer inte att lämna våra hjärnan på länge , haha!

Som nämnt tidigare var gårdagen hektisk. Fast på jobbet brukar det vara stress hela tiden så det är man ju ändå van. Efter jobbet gick jag och Sandra till Bolaget, Stadium och självklart Ikea (blink blink). De blev lite problem med examenspresent till Tess så fick vänta på att Tessan skulle komma ut till Birsta för att vi skulle gå runt tillsammans och hitta någonting bra. Efter det körde jag hem och var helt slut. Jättehungrig och jättetörstig så halsade i mig mängder av vatten och la mig i sängen för att vila en stund ;). Sov ingenting men bara ligga är skönt. Det visade sig att Tess fick sluta redan vid 3 istället för halv fem så därför fick man skynda sig och packa ner allting som skulle med. Men det gick fin fint.

Fick självklart med mig lite saker från Ikea. Behövde fler svarta galgar för att kunna hänga upp allt i klädlammaren. Mer ljus? Jag vet men det är bra att ha doftfria ljus också och variera. Sedan "bollpåsen" har jag spanat in länge, tycker det är snyggt. Men hade ju en idé bakom detta inköp. Har sagt tidigare om mina special gardinknoppar. De 2 mörkare bollarna som ni ser på bilden ska bli mina nya gardinknoppar ;). Får se om man orkar fixa det senare.

Har nyss pratat med brudarna så ska bli bjuden på Tacos ikväll hos Rebecka och Renée. Veronica ska också komma så det ska bli roligt! Tänkte gå dit tidigare för att spana in deras lya och se om dom behöver hjälp med någonting :).

 

Nu har man druckit kaffe också men huvudvärken är kvar. Kanske ska ta tag i gardinknopparna och dona på lite här hemma så man kanske blir pigg. Ni alla få ha en super-duper bra lördag.

 

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :