Shame on ...

publicerat i Allmänt;
Shame on me. Det är inte sant hur dålig man blivit på att uppdatera. Hoppas detta mönster försvinner snart och att ni trogna läsare är kvar ;-). Sitter på jobbet och skriver nu på mobilen, får justera inlägget senare om de blivit en massa tok. Hoppas att allting är bra med er. Har nyss kollat mer på aftonbladet om de som hänt i Norge. Det är så fruktansvärt att man vill spy. Vilket otroligt hat en sådan människa måste ha. Mina tankar gå till de drabbade och alla de anhöriga!

Är så glad detta med partylite också. Trodde inte jag skulle få en beställning för 3500 (för att få startpaketen), men de visade sig att man är uppe i ca. 6800 kronor nu :-). Kommer även att lägga lite som en visning också nu när man kom upp i så mkt, täcker de en kvalificerad visning. Har räknat ut att om man skulle få ihop runt 700 kronor till kan jag boka som en annan visning. De ger bra erbjudande :-). Men är så nöjd som man kan bli. Har några till svar som väntar, kanske blir nå mer. Men det är så roligt för idag ska jag och tessan fixa med alla papper. De menas med att jag kommer bli en officiell konsult för partylite :-).

Om ni vill ha en visning så kontakta mig då! Jag kommer att köra på en mer annorlunda visning. Ifall man har en visning kommer jag inte prata så mkt, utan de närvarande kommer att få ta sin tid att kolla i katalogerna, lukta på dofterna och kolla på alla saker som jag har med mig. Lite kul om man skulle göra lite annorlundare. Tänkte mer på att de som varit på ljuspartyn tidigare får oftast höra samma saker. Även om de finns säkert andra människor som gör och tänker precis som jag. Men man får se :-). Ska göra klart visitkorten också.

Har haft fullt upp med att göra klart undertexten till en film. Kom på för snart en vecka sedan att man kanske skulle testa ett sådant projekt. Filmen jag gör den på har inte svensk undertext. Men det lär ju komma när man är klar med sin. Det är mer jobb än vad man kunnat anat. De består av många delar, exempelvis: först ska man skriva ner alla repliker och de är väldigt många. Fick ungefär 90 A4 sidor med repliker. Nu kallar jobb men uppdaterar ikväll. Puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

följ gärna min blogg :)!

2:a kommentar, skriven , av Rebecka:

ja,nu har man bunkrat upp sig med ljus för ett bra tag här framöver. Men,sedan kommer ju de goda höst/vinter dofterna så som vita snöbär tillexempel och då måste jag ju bara handla igen!



Plus att den där kolasås ljuset luktar ju förträffligt gott! Man,vill ju bara äta upp ljuset!!

Farligt det där med ljus..

Kommentera inlägget här :