Svininfluensan

publicerat i Allmänt;
Nu har man äntligen lite tid för bloggning. Har suttit och gjort en annan blogg för utlandsjobb, sedan blir det en till blogg jag ska göra för jobb inom Sverige. Håller även på att bli sjuk också, ont i halsen och öronen. Inte bra, är rädd att det är Svininfluensan, mamma mia! Fast man känner nog om den här förkylningen skiljer sig från alla andra man haft, då kanske man ska kontakta lilla doktorn.

I alla fall om det här med utlandsjobbet. Jag har gjort en blogg för Au Pair jobb faktiskt. Har kommit in i dessa banor att jag vill arbeta som det i några månader. Hoppas man hittar någon bra familj!

I morgon blir det några timmars jobb också, ska bli roligt, längtar! Jag kommer hem imorgon natt så då är det bara att sussa. Ska kolla om det finns tvättid på söndag. På tisdag har jag utbildning på jobbet också, steg 1 utbildning. Där får man lära sig hjärt-lungräddning, ska bli riktigt roligt. Var på en sån lektion när man gick på högstadiet men det har nog ändras lite nu.

Nu ska jag ta mig en tablett för magen, och lägga mig och mysa framför en film. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram, kram

Kommentera inlägget här :