Good morning

publicerat i Allmänt;
I dag är man vaken med tuppen, men det lär man ska få ångra. Men tänkte att det är lika bra så att man kan göra någon nytta. Har 2 saker som man inte nämnt än. För det första så fick jag ett mail igår om att en värdfamilj i USA lagt till mig som deras favorit, det kanske kan bli något av de på den sidan? :) Men den här familjen var dock nära Houston, Texas med 3 barn. Men de var ju 2 saker som var bra med dom, dels att man inte behöver ha körkort och att det var mellan 6-12 månader. 6 månader passar mig bra faktiskt.

Sedan är det ett arbete också. Väntar på avtal nu så man får se hur den ser ut. Men det är något man ska göra varje dag men det är inte säkert att det går med vinst. Du tjänar själv endast om du säljer, alltså jag ska vara hemifrån försäljare. Personen står för telefonkostnaderna så vad har man att förlora? Min uppgift är då att ringa runt från en lista (till diverse) företag och sälja biljetter till en föreläsning. Även om man ringer när det passar en själv, ska jag verkligen ta detta som ett jobb dvs. kliva upp i tid och ringa till 16-17 någonting. Det ska bli spännande iaf. Men som sagt är det bara att vänta på avtalet och sedan förbereda sig, man måste veta hur man ska säga osv.

Nu blir det frukost, mängder med kaffe och en hårdbrödmacka med smör, mums!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecka:

Det börjar gå bra nu Cindy! :)

Kommentera inlägget här :