En Stada en Sofia

publicerat i Allmänt;
Det blev en sväng ner till staden för att köpa en mascara. Äntligen! Min var helt slut. Haft den nog i 6 månader om inte mer, aldrig haft en mascara så länge, inte bra. Men nu har man en ny.

När man kom in på Navet ser jag en liten "snurris" som kollar runt och då såg jag att det var Sofia, hon är ju hemma från Ume. Var ju tvungen att göra henne lite fundersam så jag ställde sig direkt bakom henne så när hon skulle vända sig om stod det någon jättenära. Haha, det var riktigt roligt att se hennes min - skräckslagen! Vi fick oss ett gott skratt. Vi surrade lite grann bara sedan var det bara att gå och shoppa och första bussen hem. Ville hitta på någonting, är så trött för att vara hemma, haha! Gick runt lite med Tess också efter hennes skola, sedan kom Bettan och vi surrade lite innan jag begav mig hemåt. Lite spontan resa så där :).

Nu ska man se vad de blir för middag. Känner för något lätt, köttbullar och makaroner? Det är ju himla bra för magmunnen som har varit ett rent h*lvete i dag. Men spyreflexerna är bättre iaf. Men tror man ska spy hela tiden när det sitter i halsen. Nog snack om det, ska kolla upp det :) Ha en fortsatt trevlig måndag.

Glöm ej: Familjen Annorlunda 20.00 på kanal 4

Kommentera inlägget här :