Bestämt

publicerat i Allmänt;
Hej allesammans. Nu är det bestämt, det blir den översta klänningen. Beställde den igår redan :P. Idag har man jobbat och det känns, helt slut i luvan, är liksom inte van att kliva upp 5, eller låg och snoozade till 20 över och går ut till bussen 20 i. Men det går så fort på morgonen. I morgon blir det att kliva upp runt 5 eftersom jag och A ska gå till jobbet vid 05:30, det tar nog närmare en halvtimme att gå.

Morfar har varit och hälsat på för en stund sedan, go morfar. Han är så snäll. Han hade köpt med sig semlor men jag ville inte ha så han vräkte i sig 2 stycken med en kopp kaffe till, hehe! Nå är man sockerberoende men det ägnas bara till chokladen. Tårtor, bakeleser och allt sånt kan jag skita i men inte chokladbollar då. Men just choklad måste jag ha annars behöver jag inte ha något. Morfar mådde bra efter 2 semlor han :).

I morgon blir det jobb som sagt sedan ett möte hos AMS. När man ändå är på AMS blir det nog en promenad hem, känns som det är nära då. Eller förresten ska jag nog gå till mormor en sväng om hon är hemma. Har en Oriflame sak där som är min. Men annars kommer nog dagen vara lugn som det ser ut. Ska nog städa undan lite efter morfars fest här också, om man inte orkar göra det senare ;).

Kommentera inlägget här :