Vad tiden går

publicerat i Allmänt;
Man hinner ju inte med sig, det är redan måndag. Men skönt att tiden går fort för då blir det julafton snart. Längtar mer tills att mamma och Jim öppnar sina julklappar än att jag öppnar mina ;P. Det är bara burken kvar, slog in tavlorna i helgen. Det blev att båda tavlorna fick ligga i kartongen. Slog in tavlorna med julpapper och då fick knappt båda plats men jag vred och vände och till slut gick det. Stängde locket och slog in hela kartongen i julpapper också, haha! Nu ska tavlorna inte kunna ta skada på något vis. Julklapparna har fått plats under ljusstaken. I år skulle man haft en riktig julgran som man hade förra året, för julklapparna tar upp en del och det är så mysigt med massa julklappar under granen, haha! Har bild på detta i mobilen men lägger eventuellt upp det på ett kommande inlägg.

Under helgen har jag även skrivit klart alla julkort, men tänker vänta med att posta dom tills sista veckan (eller senast den 16:e december).

I går kväll fick jag ett städryck. Var skönt att damma lite och speciellt dammsuga när man hållt på att pyssla igen. Nu är det åter igen fint. Sedan har jag vunnit två auktioner på Tradera. Jag är ute efter fina servetter så man kan göra mer decoupage och hittade jättefina på Tradera. Har kontaktat säljaren får se om denne hör av sig till mig så man kan föra över pengarna. Har dock ingen bra bild på servetten för glömde ta ner bilden innan auktionen var slut. Men ni får två små bilder här i alla fall.


En servett fick man bara men då innehåller den här servetten fyra olika motiv. Får vara försiktig när man gör decoupaget för annars är det kört när man bara har en bild av varje.


Jag som älskar Afrika och elefanter. Dessa vann jag, jättefina servetter.

Har glömt nämna att Marie på jobbet fått en liten pojke. Hon fick närmare två veckor efter vi var och bowla med jobbet. När jag och mormor var på Birsta i veckan hade mamma fixat fika till alla på jobbet ute i Birsta för Marie skulle komma med killen och sonen, hann träffa dom en stund men mormor var nere och väntade på mig så var tvungen att gå. Sa till Marie att jag ringer någonting så man kan träffas mer och man får gosa med pojken. Då fick jag veta att dom fått en lägenhet bortanför mig :). När jag bytte mobil försvann de senaste numren men mamma ska skicka hennes nummer under dagen så jag kan ringa och se om jag får komma på besök :).

Grattis till er fina son <3

Kommentera inlägget här :