Trevligt

publicerat i Allmänt;
Dagen och gårdagen har varit trevlig. Tessan kom till mig igår och var här över en timme innan Sofia kom. Sedan tog vi bilen ner till stan och strosade på nån timme. Vi stannade på Marco Polo på väg hem och köpte en sallad och pizza som vi delade 50/50 på. Vi tog en promenad hem och åt och kollade på film. Jag och Sofia såg på film och hade det gott resten av kvällen. Vi såg bland annat filmen "Soul Surfer" som är jättebra och själva Sofia grinade flera gånger av filmen, haha lillgumman då!

Imorse när vi vaknade kollade vi på teven, åt frukost och gjorde oss klar. Vi tog en promenad till DollarStore och City Gross en sväng och åt en lunch på Frasses innan vi begav oss hemåt. Väl hemma såg vi på mer film och surrade och nu har hon precis åkt hem.

Alla tre hittade en del saker på stan och ska dra till Birsta nåt till veckan och kolla läget där. Spenderade närmare 800 kronor på stan, inte bra när man kunde handla sakerna på Birsta för presentkortet. Fast rea-sakerna kanske inte finns i Birsta så passade på att handla det på stan då. Kommer lägga upp bilder i nästa inlägg (ska ta bilder snart). På DollarStore handlade jag också lite saker.

Ska göra mig tacos till middag och ta det lugnt. Känner mig bakis (?. Känner mig slut, frossig men inte på ett "sjukligt" sätt men tror det är en förkylning på G. Larsa kanske kommer en sväng imorgon och fikar, sedan har jag tvättstuga 11 och sedan kanske det blir att umgås med Therese!

Dags att ta bilder
På återseende!

Kommentera inlägget här :