Natti

publicerat i Allmänt;
Hoppas ni alla har en fin torsdag! Själv ska man hoppa i säng och glo på teven. Är helt slut fast dagen har gått så, var på jobbet strax innan sju och var hemma vid kvart i fem, då åt man lunch vid fem. Har fuskat med maten i tre dagar och hoppat över en måltid och det börjar nog ta på kroppen, jag som är ett matvrak ;). Från och med imorgon blir det skärpning. Skulle på ett möte imorgon bitti men det blir av på måndag istället, kan då ta mig en sovmorgon till halv tio i alla fall. Det blir bara städning, eventuellt handling och boka tvättstuga imorgon. Vill  ha en tvättid i helgen men helst i början av veckan så man inte använder kläder som man kanske vill ha till jul. Kommer vara borta några dagar i veckan här också så behöver bra med kläder då.

Tog med mig Jack-Daniels sakerna för att visa en kollega. Det slutade med att jag gav bort två skålar till M, då var det någon som blev glad (hon/han fick det som en julklapp från mig). Ska självklart göra två skålar till som mamma och Jim ska få. Roligt att folk tycker om det man gör :).

Nä, dags att hoppa isäng!

Ciao!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

Kom ihåg att vi ska på partylite julfest på söndag =) Tänkte så du inte boka tvättid då. Puss påre

Kommentera inlägget här :