Bortbjuden

publicerat i Allmänt;
Har nyss pratat med Sofia och jag ska åka dit innan för att äta planka med dom, mums! Vad härligt att bli bortbjuden på en riktig god middag :). Ska inte åka dit förrän om några timmar men ska städa bort julen och gå ut med allt till förrådet sedan "städa, städa," gå och handla, duscha och fixa innan man ska iväg. Efter middagen åker vi till mig och vi skulle se en film eller vad hon surrar om, nån klassisk rulle.

Mormor ska låna bilen idag också för att hämta mamma och Jim i stan imorgon (dom ska fira nyår i stan hos bekanta) och jag som tänkte dricka vet inte om jag vill köra dom då. Ska prata klarspråk, jag ska inte dricka mycket så men vill ändå kunna ta nå grogg och jag blir lika bakis om jag dricker en grogg som tio, helt sjukt. Tror det är åldern ;).


Happy New Year, Everybody!

(Bilden är lånad från Google.se)

Kommentera inlägget här :