Sjukstuga!!!

publicerat i Allmänt;
Nu är det åter igen dålig uppdatering. Nu är anledningen att man är sjuk. Fick jätteont i tanden och hela vänster sida av munnen förra veckan. Trodde jag hade fått ett stort hål eller en infektion eftersom värken ledde till huvudvärk och ont i nacken. Fick en akuttid på tisdag och det såg konstigt nog bra ut. Men brukar känna av tänderna när jag har en förkylning på gång men inte så mkt och länge som nu.

Men men förkylningen bröt ut fort och bara sådär. Nu ligger jag i sängen efter att ha lugnat ner mig. Vaknade nämligen med en massa näsblod, vilket man hatar. Rädd för blod. Men försökte hålla lugnet :). När jag var yngre blödde jag näsblod jämnt när jag var sjuk och mkt dessutom men har inte gjort de på kanske 7 år nu. Äckligt och hemskt men inte ovanligt :).

Ska se om man kan somna nåt under dagen eftersom man knappt sovit nåt alls i natt. Mormor har lånat bilen och ville att vi skulle åka till Birsta med ljusen som kommit men orkar inte det skulle jag tro. Ska se om mormor kan handla lite glass och sånt åt mig, haha. Uppdaterar mer när man mår bättre.

Kram på er!

Kommentera inlägget här :