Bingolotto

publicerat i Allmänt;
Är det några fler som ska spela Bingolotto ikväll? Det ska i alla fall jag, Renée och Rebecka göra. Hoppas verkligen på vinst så man kan dra iväg till Afrika. Kollade mitt Horoskop för skojs skull för en stund sedan, och vet ni vad som stod? Det stod faktiskt att en lott kan ge mig en stor vinst idag, haha! Har aldrig vunnit mer än 100 kronor men man kan alltid hoppas och lita starkt på det, lika starkt som jag vill till Afrika. Har kommit fram till att det enda sättet för mig att komma dit är att vinna pengar.

En stor vinst är något som verkligen skulle muntra upp mig i denna förkylning. Mår hyffsat nu, bara den jäkla spyhostan kvar. Vill helst inte gå ut med den. Fick ju en hostattack i fredags vid kassan på Willys, haha! Men det blir ju bara lugnt idag också. Hostan måste ju försvinna snart. Ska vara hemma imorgon bara också och ta det lugnt, sedan blir det en sväng på Birsta på tisdag med ljusen till mammas jobb.

Nu ska jag se om ja orkar städa ihop lite innan duschen och innan brudarna kommer. Ha en fortsatt trevlig söndag!

Håller tummarna för er som ska spela ikväll.

Puss & Kram

Kommentera inlägget här :