Sjuk eller pollenallergi?

publicerat i Allmänt;
Vet inte om jag har börjat få pollenallergi, har känt av förut till våren att man har lite förkylningssymptom men att det inte blivit mer. Nu känner jag mig helt slut i kroppen, trött i ögonen, ont i halsen och rinnig näsa. Tror dock jag har febertoppar så då kanske de inte är allergi? Men det är bara att kurera sig för de blir jobb imorgon och innan kan jobba så har ingen möjlighet att stanna hemma. Har fått jobb veckan ut som de ser ut så det vill man inte missa :).

Har bränt mig lite sedan helgen fram vid halsen så kan vara det också. Plus att jag och Sandra tog en promenad till stan och sedan hem efter jobbet, då låg solen och hetta. Så det kan vara det också. Skönt med promenad.

Sitter just nu och dricker vitaminer på brus, bläää. Gillar inte att dricka brustabletter som treo och dessa vitaminer. Tror inte det hjälper ens om förkylningen nu har börjat, men men man försöker med allt ;). Har inte tagit någon alvedon ännu eftersom man gillar inte att knapra i sig tabletter så tar det imorgon om de blir värre istället, hehe!

Håller på att kolla på massa filmer nu som kan vara intressant och se, blir tidig kväll när man ska upp strax efter 05. Kanske uppdaterar mer imorgon!

Ha en fortsatt trevlig tisdag, gott folk!

Kommentera inlägget här :