Körning

publicerat i Allmänt;
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt för den dåliga uppdateringen, ser att statistiken har gått ner kraftigt :P. Men har glömt bort den helt numera. Men kan komma med en längre uppdatering nu kanske.

I dag har jag varit ute på vägarna med Larsa, det gick faktiskt jättebra. Nu är det snart dags för uppkörning och teoriprov och har inte många lektioner kvar på körskolan och man kan inte boka in fler, vilket då man känner en aning av panik. Har problem med väldigt mycket och tycker trafiskolan har bokat in mig för tidigt för att ha uppkörning. Men är inställd på det och det är inte hela världen om man få göra om den. De flesta klarar inte på första försöket som det verkar. Men det är bara att göra sitt bästa. Har mkt problem med att vara självständig och måste våga ta för mig mer. Men därför körde jag med Larsa idag för man blir inte lika bekväm med att sitta med en privat handledare som inte kan ta över pedalerna. Ärligt talat blir jag mer bekväm och "tänker" inte så mkt när man kör på körskolan eftersom de kan ta över om man gör fel ;). Ingen bra inställning men det är så, tyvärr!

Men idag var jag självständig och det gick fint. Var lugnt ute i trafiken, men hoppas att få köra igen med han på tisdag och eventuellt torsdag samt har jag 2 lektioner på körskolan denna vecka innan det är uppehåll innan uppkörningen. Gillar inte att ha uppehåll, det känns som man glömmer så mkt. Men det är nog en sanning i att man kan bli mer spänd när man kör på körskolan, eller är det absolut inte så, vad tror ni?

Vad mer har hänt? Har träffat kompisar, varit på promenader, handlat, pluggat för lite teori men ska sitta mer med det snart. I går åt jag och Rebecka Fajita med guacamole, gud så gott. Har ju uppdaterat sedan förra helgen när man jobbade.

Häromdagen var det inte så roligt, bästa kompisens katt, Torsten fick tyvärr avlivas efter att ha varit dålig.
R.I.P prinsen


Nu blir det teoriplugg och en film senare. Kanske blir en kvällspromenad med Rebecka också, får se vad som händer :). Ha en fortsatt trevlig söndag allesammans!

Kommentera inlägget här :