Körkortet

publicerat i Allmänt;
Hej alla läsare! Hoppas allting är bra med er. Vad ska ni hitta på i påsk? Vet inte själv vad som händer. Ska försöka ta mig till Hassela på nåt vänster, isåfall blir det lördag för då är det röj där. Sedan ska jag se om man träffar J, ska se om vi ska får vår date ;).

Har nyss kommit hem från en långprommis med Sandra. Vi gick till postterminalen bortanför Lidl och hämtade ut mitt körkort. Oj oj hur man ser ut haha. Förra veckan när bilden togs fick jag inte pallen att åka högre upp så fick sträcka riktigt på mig och ha bena halvböjd för att komma åt ögonmarkeringen i spegeln, det syns på bilden kan jag lova :P. Inte nog med det, har skavsår i hälarna och på ena foten. Så när vi gick till stan fick jag blod i nyskorna så gick med en sko bara i hela backen, haha! Men de var värre än jag trodde. När man kom hem var halva foten blodig och en skinnbit hade lossnat, blä! Bara tvätta sig och skorna så nu är det bra.

Nu blir det att göra middag och fortsätta städa lite innan de blir en myskväll :)


Körkortet



GLAD PÅSK på er alla!

Kommentera inlägget här :