Exhausted

publicerat i Allmänt;
I dag är man fortfarande helt slut. Hoppas man blir bättre snart. Men det har varit mycket och man är fortfarande i chock skulle jag tro. Sedan har jag ätit och sovit dåligt flera dagar nu så det börjar tar ut sin rätt. Men hoppas att man kan sova bra i natt.

Dagen har bestått av mkt bilåkande och lite körning faktiskt :). Känner att man måste ut fort på vägarna, lika viktigt att man får köra helt själv i bilen men det kanske bli en sådan sväng imorgon. Dagens äventyr bestod av att jag och Tessan for hemifrån vid 10 till Bergsåker för att tanka sedan for vi till Kovland för på lite äventyr sedan for vi mot Indal för att kolla på huset där Tessan växte upp och vi gick in till grannarna som fortfarande bor i huset bredvid, där stannade vi ett tag på fika. Efter det for vi tillbaka till kovland för att gå in på en presentshop och handlade lite sedan handlade jag en fin tulpan-bukett till mamma och Jim. Eftersom vi for dit efter Kovland och Indal. Där blev vi ju också länge. Körde från Matfors centrum till mamma, bara för att känna av en helt annan bil än den man är van vid, det var dock svårt att hitta dragläget men så är det nog ;). Mamma och Jim är allt för snällt vilket ni har hört en hel del gånger på denna blogg. Men Tessan fick 200 kronor av dom och jag fick 500 för att vi kämpat bra med körkortet :). Tack till er! De bjöd oss på lunch också. Sedan satt vi och surrade med mamma ett bra tag medans Jim höll på att elda på gården med grannarna, deras planer för huset blir man bara trött av att höra det haha, men det kommer bli bra när det är klart. De ska bland annat fixa klart hobbyrummet, bygga ut ena altanen så att den sträcker sig till den andra altanen och där ska de vara en jacuzzi, sedan håller dom på att bygga en carpark med mera, med mera ;P. Sedan körde jag från Matfors och Tessan tog över vid trafikverket, hade vätskebrist så mådde inte alls bra. Synd det men vill inte att körkortet ska ryka när man inte ens fått det än hahaha.

Vi for till Marco Polo och hämtade pizza och åkte till henne och åt. Då började vi fundera vart vi skulle sedan, tyvärr hade Dollarstore i Kramfors och H.sand stängt men då tog vi en tripp till Birsta och avslutade på City Gross. Tessan körde hela den biten också! Blev lite paff också men den personen som hjälp mig med pengarna för körkortet vill inte ha dom tillbaka så mitt körkort blev gratis :D. Snacka om vilket flyt. Sedan kom jag på att i torsdags när jag väntade på att få köra hade jag ett missat samtal. Ringde såklart upp numret och det var en tjej från Kaltes grafiska som ringde, har nämligen sökt jobb där så ska återkomma nu på måndag och se vad de gäller (fick inte tag på henne för hon hade gått på semester). Men ni får hålla tummarna att det kan bli någonting där :).

Nu sitter jag och surra med Tess i telefonen sedan blir det en dusch och hoppas man somnar tidigt ikväll. Ha en fortsatt trevlig lördag. Puss och kram!




Kommentera inlägget här :