En ny chans...

publicerat i Allmänt;
Hej alla läsare!

Idag fick jag ett samtal från tryckeriet som jag var på anställningsintervju hos, förra veckan. Det vill att jag ska komma tillbaka på tisdag (3:e Maj) för en till intervju och "arbeta" lite grann. Ska få vara ute i produktionen och kolla runt lite mera än vad gick fick göra då :). Tänk om jag verkligen få det här jobbet. Då kan man säga att man har flyt. Hänt mkt bra saker nu, så bra saker för att vara sann.

* Har tagit körkort (15:e April)
* Kommer få en bil, helt gratis. Kan ni fatta det?
* Gått på anställningsintervju (tryckeriet)
* Mamma och Jim har förlovat sig
* En till anställningsintervju (samma tryckeri)

* NU ÄR DET DEN STORA FRÅGAN: Kommer jag att få detta jobb?

Om man skulle få detta arbete skulle man väl ha de bra? Fast även om jag inte får jobbet har det hänt bra saker ändå :)

I dag skippade jag jobbet för att man har någonting i kroppen men det är jättekonstigt. Haft febertoppar, snorig till och från och småhosta bara. Är det en förkylning? I fall jag får riktiga symptom blir det att köpa tabletter på Apoteket, kan inte vara dålig på tisdag. Även om jag skulle ha feber eller får hostattacker hela tiden kommer jag självklart gå en då. Brukar inte alls vilja gå ut när man får hostattackerna men det är lätt värt det!

Försökt dona på lite här hemma också, för har ingen ro i kroppen. Får städhumör till och från när man sätter igång gör man en sak sedan är man helt slut och måste sitta ett tag, haha!

Ska se vad man ska göra nu då! Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här :