Trevlig helg!

publicerat i
Nu är denna helg över. Men den har i alla fall varit mkt trevlig :). I fredags blidde de bara lugnt efter jobbet. Sedan i lördags åkte jag ut till Tessan och umgicks med henne, sedan tog vi en promenad ned på staden och va där ett bra tag. Där handlades det en jättefin scarf och en ny mascara. Efter det promenerade vi hem till mig. På kvällen fick jag för mig att börja måla i köksskåpen och det var inte det lättaste måste jag erkänna ;). Tycker om att hålla på med sånna saker men det var inte bara att göra det. Det kanske var för att det inte var någon grundfärg innan i skåpen utan att det skulle gå från en gammal trä foundation till vitt. Sedan är vissa hyllor alldelens för tätt så rollern inte får plats på ett bra sätt och då får man ta fram penseln men då följer man inte mönstren. Men jag har fått till det helt okej nu iaf och härligt att se resultat :). Kommer lägga upp för- och efterbilder.

I dag har jag tvättat, umgåtts en del med mamma, det var mysigt. Fick även höra att mamma flyttar till huset snart och bli sambo :). Kan inte vara lyckligare för hennes skull. Efter att man träffat mamma började målningen igen, är dock inte klar än, men ska göra klart det sista i morgon. Senare hörde Bettan av sig så hon kom hit och jag bjöd på tacos och vi umgicks och hade det gott bara :). Hon gick hem nyligen så det blidde en hel kväll.

Nu sitter man och skriver lite på msn innan det blir en film och läggdags. Ni får ha en fortsatt trevlig natt kanske man ska säga, hehe!


Ska se om det blir lite uppläggning av bilder i morgon. Behöver nog lite råd hur man ska göra i vardagsrummet, känns som jag inte riktigt är nöjd med detta rum.

Natti natti, kramar!

Kommentera inlägget här :