Silverfiskar

publicerat i
Då är det en ny vecka med nya tag och möjligheter :). I går skulle de bli boxning för min del men jag och Bettan snurrade bort oss och hittade inte stället, så dom hade kickat igång när vi väl var framme, kände inte för att tränga oss på under deras uppvärmning. Men i morgon är det sista passet för denna vecka och då ska jag vara på plats :). Men vi fick oss en bra promenad i alla fall, efter att ha snurrat på ett bra tag så promenderade vi upp till mig så det blev ändå lite "träning". Vi surrade, såg filmen Case 39, som vi riktigt bra men ändå lite otäcka inslag för min smak haha. Men jag kan rekommendera den filmen i alla fall. Sedan ska de inte bli gotta för mig på vardagarna så då skulle de inte bli det igår heller (vilket som det alltid brukar bli) då blidde de popcorn och dippa grönsaker, lite nyttigare i alla fall.

Har inte nämnt heller att jag upptäckt några silverfiskar i köket, och jag verkligen hatar dessa ohyror så jag ringde till Normor i fredags och han dök upp vid halv 9 i morse. Bara att lämna hemmet i 4 timmar. Jag gick hemma till mammas lägenhet för att plugga under tiden. Har precis kommit hem. Nu blir det att plugga lite mera under dagen och plocka undan efter gårdagens främmande. Men först ska de bli lite Baywatch ... Mith Mitch och åter Mitch ;)


Kommentera inlägget här :