Dumma tand

publicerat i
Nu var det några dagar sedan sist man uppdaterade. Men har inte orkat skriva så mkt. De tog mkt kraft sist när man lade upp massa bilder ;). Det har varit en del också nu. Men kan skriva lite nu tänkte jag. Förra helgen umgicks jag bara med folk och på söndag förra helgen begav jag mig till Matfors för att fira kusin Vilma som fyllde hela 4 år, oj vad tiden går fort. Det var inte längesedan man åkte upp för att se henne när hon knappt vägde 1 kg och nu är hon stortjejen. Sedan var det boxning på onsdag som jag nog redan nämnt. Det fick fint men jobbigt som sjutton. Hade sett fram emot att få gå på måndagens pass (i går) men hade himla problem med min tand som jag lagade i juni. En hemsk smärta, ilningar och irriterat tandkött som ledde till yrsel, huvudvärk och febertoppar. Ska ringa till tandläkaren imorgon igen för att se om man får komma dit. Har dock inga problem i dag. Fast det är lika bra att kolla upp det, nåt står inte rätt till. På grund av detta fick jag ställa in boxningen. Men får ladda upp för hårdträningen imorgon istället :). Gruvar mig lite grann! Efter träningen imorgon måste jag bestämma mig för om jag ska fortsätta med boxningen och betala snarast. Först tänkte jag att det kanske är bättre att börja nästa termin istället, men denna termin håller ändå på till den sista december så betalar för rätt många pass när det är 2 ggr i veckan. Plus att man får träna där varje dag, men då är det fri träning utan tränare. Men jag tror det blir fortsättning på detta, har även frågat mamma om hon kan bidra med en slant och de ska hon nog ;). Även om 1300 kr inte är mkt för riktig boxning och ändå så många pass så har man inte mkt pengar att kunna lägga ut. Kommer köpa riktiga boxningshorts, ska höra med tränaren imorgon och se vad de är för pris :)

Nog om boxningen. I dag har jag städat hela lägenheten och varit och handlat lite grann. Nu sitter jag och kollar lite på teven och tar ett paus från pluggandet. Känner att hemtentan måste skickas in snarast så har jag bara en tenta kvar sedan.

Hmm, nu har jag skrivit rätt mkt och d ekänns som jag skulle kunna skriva mkt mer också men vissa saker kan jag inte skriva här ;) Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentera inlägget här :