Äntligen är båda ...

publicerat i
Äntligen är båda hålen i väggen dolda. Kom på en ny sak i dag. Man kan sätta upp de större svarta tavlorna på lång-väggen i badrummet. Dessa tavlor hade jag uppsatta i hallen ( i Nacksta lägenheten). De kanske inte blidde så bra, men NI ska faktiskt få avgöra. Kommentera gärna i detta inlägg och säg vad ni tycker. Kommer dock inte ta ner tavlorna än, för jag stör mig mer på hålen än tavlorna (om dom nu inte gör sig bra där) ;).

I dag flyttar Tessan och Alex granne med mig (bara nåt hus bortanför). Det ska bli roligt att bli granne med gummsan igen. De har inte blivit att vi träffats så ofta men nu ska de nog bli ändring på det :). Hon har bett om flytthjälp denna helg så ska dit och hjälpa till imorgon förmiddag. Kanske går bort senare hade jag också tänkt, men nu frågade Bettan om hon fick komma så då är hon på väg snart, sedan blir det middag senare och IDOL ikväll. Lite mysigt och lugnt bara. Imorgon blir det som sagt flytt och sedan blir det att umgås med Sofia resten av dagen/kvällen. Det blir inte bowling men det blir nog bio och sedan en god middag efter det (nån stans i stan). Efter det kanske de blir en sväng på staden, man får se vad kvällen har att erbjuda.

Nu måste jag fortsätta att surra med lila gumman i telefonen ;) Kram och hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malle:

Hej Cindy! Halkade in på din blogg av en liten slump.

Vill bara säga att du har otroligt bra stil, riktigt fint. Hoppas att allt är bra med dig! / Malle

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack så mkt, vad roligt att höra :)

Kommentera inlägget här :