Om mig

publicerat i Om mig;
Namn: Cindy
Född: 1986
Hemort/Bor: Sundsvall
Intressen: Vänner, familj, pyssel, shopping, resa och mysiga hemmakvällar


Vad handlar bloggen om?

Bloggen har inget speciellt syfte. Men det kan alltid vara roligt att skriva upp vad man har gjort och när (roligt att gå tillbaka senare). Sedan är det alltid trevligt att lägga upp bilder och skriva om sin vardag, där nära och kära kan ta del av ens liv. Men självklart lägger man upp en del inlägg som kan vara intressanta för dem man inte känner.

Har ni några funderingar kan ni kontakta mig på mejlen: [email protected]

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathias:

Hej Cindy,



Trevlig blogg du har.

Skulle vilja maila dig angående din blogg.

Kanske jag som letat dåligt. Men hittar ingen kontaktinfo. Har du lust att skicka ett returmail till min adress.



Vänligen

Mathias

Kommentera inlägget här :