Tack

publicerat i
Nu har det varit mkt igen. Hoppas jag kan uppdatera oftare nu när plugget slutar. Under denna vecka som har gått har jag pluggat, haft främmande på främmande, försökt äta bra för magmunnens skull, känns ibland men hoppas det går över. Jag har även fått 6 veckors jobb i sommar, det känns skönt :). Har kollat på mer lägenheter så ska ringa till Mitthem imorgon och prata lite med dom.

Idag har jag varit i Matfors och firat min moster som imorgon fyller 41 år. Det var mkt mysigt. Vi alla kunde inte träffas för andra moster är utomlands, kusinen med familj skulle iväg på något annat och mamma hade fått en riktig magsjuka eller matförgifning så hon och Jim dök inte upp, det var ju synd men hon mår bättre nu iaf :). Dom vi blidde idag var mormor, morfar, Tommy, kusin Martina, lilla kusin Vilma och Marlene då såklart. Jag fick jättefina ryamattor av moster, jag kallar de lurvmattor hehe. Men dom är så sköna och fina. Jag har en sådan matta själv men dom jag fick idag är av bättre kvalité, jag tackar återigen så mkt för dom :)

Nu har jag nyss ätit middag så ska plugga lite om jag orkar. Har mkt nu i skolan och hela nästa helg är fullbokad så då kan jag inte plugga nånting.

Lägger in en bild på en liknande matta som jag fick idag. Ha en fortsatt trevlig söndag!



Kommentera inlägget här :