Helgen

publicerat i
Nu var det ett tag sedan sist jag uppdaterade, men denna vecka har varit mycket intensiv. Måndag förra veckan fick jag hemtenta som hade sin deadline på sista kl 24.00. Sedan under veckan har jag haft främmande, storhandlat och suttit med en annan tenta. I fredags var det fest, men pga. tentan fick jag vara nykter. Gick bort några timmar och umgicks med allt folk sedan gick jag hem vid kvart i 11. Satt och tokskrev 1 timme, men sedan var det ingen idé att gå tillbaka och dricka. Så det blidde bara lungt, fast jag hade riktigt roligt ändå :).

Igår kom Sofia och vi åt god middag och efterrätt, sedan såg vi någon film och surrade bara.

Idag blir det nog bara lungt, lite plugg. Ligger efter i den andra kursen nu när man haft 2 tentor hela veckan i den andra kursen. Jag skulle ha övningskört i morse men det kanske bli en sväng om några timmar, det visar sig! Kom på att jag har suttit under veckan med att kika på nya lägenheter. Har nu hittat 3 lägenheter som jag gjort en intresseanmälan, hoppas att någon av dom är bra!!!

Lördagens meny: Rullader med sallad och kladdkaka med hallon till efterrätt:




 

Kommentera inlägget här :