London

publicerat i
Nu har jag varit dålig med uppdateringen igen. Men har inte haft orken helt enkelt. Men nu tänkte jag passa på att göra en liten uppdatering iaf :). I lördags var det fest för Alex och Martin och det var riktigt roligt :). Jag skulle ta det lungt med spriten men det gick lite fort mot slutet, haha! Innan festen for jag till Bettan och vi åt middag och gjorde oss klar. Sedan i söndags var det bara lungt. Man mådde ju som man förtjänade.

I söndags fick jag ett erbjudande att åka till London i några dagar. Det säger man ju inte nej till ;). Ska boka resan så fort jag kan, nu väntar jag bara svar av lärarna så man kan få en översikt hur studierna ser ut dessa veckor. Har inte bestämt mig hur länge jag ska vara borta men inte fullt en vecka iaf. Man kommer nog kolla om det finns några jobb där. Inte för att jag ska flytta dit men om det finns en tjänst på några veckor bara, för upplevelsens skull :).

I måndags var det en ny start på veckan, men jag mådde inte alls riktigt bra då. Så jag lämnade hemmet och for bort en natt. Inget allvarligt har hänt, men kroppen var helt utmattad av allting som ska ske, men det är mycket spännande också :).

England, here I come ;)

Kommentera inlägget här :