Chicken Enchiladas

publicerat i
Söndag bör inte alltid vara tråkig, det var den absolut inte igår. Jag skulle ha gått över till Mari men kom på att jag även lovat att vara med Bettan senare så då tar jag Mari en annan dag, annars skulle jag inte hinna vara där så länge. Men vid 4 tiden kom Bettan och jag mötte upp henne och vi gick direkt till ICA för att handla lite till middag och lite gotta för kvällen :). Till middag blev det en jättegod mexikansk rätt, Chicken enchiladas tror jag det heter. När vi serverade dekorerade jag lite på tallriken så det blev så snyggt ;). Jag och Bettan har under tidigare år alltid knäppt massa bilder för att fördriva tiden eller för att bara ha roligt och nu gjorde vi det igen igår, efter ett bra tag sedan sist. Oj oj säger vi till bilderna. Kanske lägger upp några i ett senare inlägg ;).

Mumma!!!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bettan:

ja, visst vart maten lyckad ;). så sjukt bra upplägg tkr ja :D haha bilderna kan vi ju snacka om senare isf ,hm ja alltså vikka du kan lägga upp och inte. nog tror ja redan du vet de ;)

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Aa det var den verkligen :) Får se om jag lägger upp nånting haha. Lägger inte upp någon bild på bara dig men kan jag lägga upp bilder på oss tillsammans?

Kommentera inlägget här :