KAOS

publicerat i
Nu är det verkligen kaos, men det får man ta. Flyttade i måndags så har inte gått en sån himla lång tid :). Måndagens flytt blev som planerat. Vi var ett gäng som började flytta vid halv 9 på morgonen och vid halv 11 fick jag nyckeln. Det blev en del åkande. Vi hade 2 släpvagnar och det blev en liten vända efter den första men det gick bra. Sedan hade jag hittat ett bord på blocket som man fick köra till stan och hämta, sedan blev det att åka till Marco Polo och äta. Mamma bjöd alla på maten så behövde inte stå för varken bensin, släp, mat eller fika det var riktigt bra :). Nu bor man rätt nära Marco Polo vilket är härligt, dom har de bästa salladerna och pizzorna. Vi åkte även till fyndlagret en sväng med saker jag ville få bort. Kommer även få saker fixat i lägenheten, tack och lov för det. Det blir nytt golv i hall och i köket. Sedan blir det ommålat i kök, hall och v-rum/sovrum. Sedan kommer jag få lite småsaker fixat också.

I går var jag, Tessan och mormor ute i Birsta där jag shoppade väldigt mkt. Men bra att man börja fått allting som man ville ha och behövde. Nu är det allt plock kvar för det ser fortfarande ut som ett bombnedslag. Men det är bra för jag har hunnit med annat än bara flytten. Har jobbat, flyttstädat i den andra lägenheten och shoppat då så klart :)

I morgon blir det zonterapi, stan och mer ståhej. Kommer ha främmande hela helgen så det blir fullt upp. Nedan bjuder jag på några bilder kaoset. Nu blir det att brygga en kopp kaffe och fortsätta.








Kommentera inlägget här :