6 dagar kvar...

publicerat i
Äntligen är jag frisk igen och i dag är det bara 6 dagar kvar tills man flyttar. Vill inte lämna den här lägenheten egentligen men nu när det är så, så känns det bra att få flytta och börja om :). Vill ju tillbaka till det området igen, men synd bara att lägenheten är helt på bottenvåningen men det vänjar man sig med, bra om det börjar brinna i alla fall, hehe! Just nu bor jag på femte våningen (längst upp) himla högt är det men vande mig med det också. Om det är flytt på G är det mkt som står på spel och mkt saker man ska hinna med och organisera.

I helgen har jag umgåtts med Erika en hel del :). Hon berättade också för mig att jag kan börja övningsköra med henne i oktober. Det ska verkligen bli sista försöket och få körkortet. Eftersom vi inte kan gå handledarutbildningen än kan man göra så mkt annat. Exempelvis se över teorin och lära sig bilen, motorrummet osv.

I går var jag återigen på zonterapi för andra gången. Det är så skönt, fick även bonus som det brukas kallas när man får massage i ansiktet, armar, nacke och axlar. Avslappnande så man nästan somnade. Jag rekommenderar verkligen den här terapin för det är bra och se hur kroppen mår. Man kan även gå på zonterapi för problem med nacke, mage, astma och mycket mer.

I dag har jag varit ner på staden och gjort undan en del ärenden sedan gick jag hem i värmen, skönt. På eftermiddagen kom morfar och vi for och storhandlade. Han bjöd på handlingen och det tackar jag så hjärtligt för. Det är mer som jag gjort sedan sist jag uppdaterade men orkar inte skriva allting hehe.

Nästa vecka ser ut så här:
Måndag: Flytta, handla och till fyndlagret med saker som ska bort.
Tisdag: Jobb, städning av min lägenhet
Onsdag: Jobb, städning av min lägenhet
Torsdag: Jobb, städning av min lägenhet (om jag ej är klar)
Fredag: Zonterapi och besiktning av min lägenhet samt fixa med min nya lägenhet
Helgen: Fixa och dona på i den nya lägenheten, hoppas även på lite mys med vin ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar

Kommentera inlägget här :